Wednesday, May 4, 2011

KENAPA I MAKI-MAKI LELAKI TU?

Okay nak tahu sebab apa i maki-maki kat lelaki tu dalam status i di FB?Sebabnya.............
I malas nak taip...jom tengok video i membebel kat bawah ni,

video

Sebab seorang lelaki yangmacam tu dah mencemarkan lelaki-lelaki baik sebelanga...
Hok aloh.... ; )

Lebih kurang macam ni la riaksi muka i masa marah lelaki durjana itu.
Eh..jangan ingat suara i soft soft ni tak berani nak marah orang...
try la nk tengok!
; )

1 comments:

azrie shariel said...

mcm artis je.. popular btol..huhu

Post a Comment