Saturday, August 11, 2012

Cantik Luar, Cantik Dalam, Cantik dengar sini!

credit to CDM Abg Lan

"Pastikan masa balik raya kat kg nanti, fizikal sebenar sama macam dlm profil picture ye...Kalau boleh elakkan dari kawan lama keluar ayat cam ni " ish dlm gambar nampak slim, tapi kat luar lain pulak...." Agak2 rasa aje mau stapler mulut dia tu kan...Tapi takpe sebelum terlambat dptkan korset premium beautiful dgn kadar segera utk menyerlahkan keterampilan anda di pagi raya nanti......

P/s - sebenarnya yg paling bangga adalah cik abg2..."
(Credit to CDM Abang Lan)

Alamak, cemasnya bila suami mula hilang mood dengan perubahan bentuk badan luaran dan dalaman isteri terutamanya part yang paling comel :) oO!

Part mana tuuu???Malu pula dia...kita perempuan jangan malu soalkan part Payudara dan Rahim.Itu adalah part yang paling berharga bagi kita kaum wanita.Memang tiada jual di kedai spare part kat mana-mana pun.Kalau spare part kereta memang banyak la kan.Haa dan tapi kalau spare part 'Isteri Baru' tu memang ada ramai di luar sana.

Betul cakap Abang Lan tu, pastikan hari raya nanti kita nampak cantik dan bergaya.Maklumlah sebulan berpuasa rasanya ada fizikal dah mula berubah sebab makan banyak semasa waktu berbuka.Kalau badan dah naik 3-4 kilo tu jangan runsing sebab dengan pakai korset Premium beautiful, u akan tampil yakin dan menawan.Ini kerana Premium Beautiful memberi kesan pembentukkan badan (shape) dengan serta-merta.

Biasanya wanita akan risau bila perut mula buncit dan banyak lekuk lemak sana-sana.Sangat tak cantik kalau pakai baju kebaya atau baju kurung moden apabila nampak 'Burger' (lekuk lemak) di belakang badan.Perasan tak, selalu bila wanita yang badan sedikit berisi akan selalu terkeluar ketulan lemak di belakang, bawah ketiak dan pinggang.

macam ni...

Copyright of google
Gambar itu sebagai contoh, ada juga yang miliki tubuh yang tidak berapa gemuk pun ada masalah 'burger-burger' tu.Itu adalah faktor pemilihan baju dalam (Bra) yang tidak sesuai.

Oleh itu Premium Beautiful direka khas untuk mengalih segala lemak ke tempat yang sepatutnya.

Menghalang lelemak mengalir ke bahagian belakang.

Dengan pemakaian secara konsisten 8 jam setiap hari, lemak-lemak itu tidak akan kembali ke tempat yang tidak sepatutnya.Ini akan memberi lebih keyakinan kepada u.Memang kurang selesa la kan, waktu sedang berjalan segala lemak-lemak di perut, pinggul dan peha bergoyang-goyang.Orang tengok pun ada yang sembunyi-sembunyi senyum.Lagi tak selesa kalau payudara bergoyang-goyang, itu bukan seksi, itu seksa taw.Payudara yang menawan bila ianya terletak elok dan pejal tanpa goyang-goyang!aip ketawa ye...kena ambil berat soal itu ye!Memang tak cantik fizikal payudara bergoyang macam spring toing!toing!toing! kalau toing! sekali sahaja, itu tak apa! hihihi. Dan pastinya, apabila u memakai Long Bra Premium Beautiful...u tak akan lagi rasa nak pakai bra u yang sebelum ini.Pasti!

Long Bra
"Cup" ini membentuk piramid di mana ia dapat menampung payudara agar tidak jatuh, puting payudara dalam kedudukan yang betul (untuk mengelak daripada berlakunya kanser payudara serta mengembalikan pigmen puting segar dan cerah)

Pada wanita yang mempunyai saiz payudara yang sangat kecil pun itu tidak menarik juga.Terpaksa lah memakai bra yang mempunyai pad yang tebal.Memang merunsingkan sesetengah wanita.Dengan korset Premium Beautiful,masalah itu boleh di atasi, ini  kerana PREMIUM BEAUTIFUL adalah SIRI PEMBENTUKAN KONTUR PAYUDARA yang mempesona dan menarik.





Anda pasti wajib cuba!

Sihat Cantik Anggun di Hari Raya nanti!



Mizz Ida (012-9676965)

0 comments:

Post a Comment