Thursday, June 2, 2011

PREPARATION FOR OUR NEXT PHOTOSHOOT

Lagi ada photoshoot ke??tak reti penat ke i ni.Apa la sangat penat tu jika nak di bandingkan dengan pengalaman yang i dapat. :-) I tak nak kasi tahu dulu photoshoot tema apa.Kasi surprise nanti kot.Sekarang i and My Photog sedang sedikit demi sedikit nak buat persediaan.Semalam i dah war-warkan di my FB, nak cari Motor Scrambler model baru untuk di sewa.Ada yang dah kasi info.Maybe esok i akan ke bengkel di satu tempat ni untuk pergi berjumpa sendiri dengan owner motor tu untuk bincang la apa patut.Nak tengok motor juga sama tak macam motor yang i nak tu.Hope ada la sebab susah pula nak dapatkan siapa yang pakai motor scrambler model baru tu.Masa pergi bandar jumpa banyak dah tapi i tak sempat nak tahan, laju sangat. :-)

Hari ini i ada pergi shopping sikit with dear Izham..lokasi macam biasa East Coast Mall.Nak usha kasut untuk di pakai masa photoshoot tu nanti..usha and beli la.

Picture Blur coz i zoom dari jauh
:-)
Terjumpa handbeg same color with my wedges.
i tak beli!

1st cari kasut utk model lelaki
ketemuk!
memang saje nak pakai lain sebelah...style kot
:-P
Hey...bayar dulu, jangan jalan dulu
Kasut untuk model perempuan pula.....


Ada yang berkenan...dapatkan di NOSE ECM
cun?
macam biasa la tabiat dari kecil...beli simpan buat apa,
rugi maaaa.before photoshoot i dah pakai dulu.
(bertambah lagi koleksi)
Persiapan dah buat sikit-sikit and nanti nak pilih date yang sesuai.I pula maybe 1-2 minggu ni sibuk sikit.Minggu depan ada kursus makeup 2 hari.Sentiasa mencari peluang yang ada,belajar belajar dan belajar.Bak kata pepatah "tuntut lah ilmu hingga ke negara China" tapi i tak mampu nak ke China, jauh sangat...dalam Kuantan pun tak habis lagi.Okay dah sini je kot.

P/S : Sedang mencari siapa-siapa yang sukerela untuk jadi photographer for our next photoshoot.Cuma     tolong shoot beberapa gambar sahaja.Camera di sediakan.Kalau boleh yang pandai cari angle yang  cantik-cantik.

0 comments:

Post a Comment