Saturday, December 4, 2010

DERITA RASA

Dalam kehidupan,kita selalu cuba untuk jadi yang terbaik walaupun kita sendiri tahu hakikat bahawa manusia tidak ada yang sempurna melainkan Dia.
Dalam kehidupan sekeliling kita,masing-masing cuba untuk merasakan diri sudah begitu baik dari setiap sudut hingga ada yang lupa tentang perasaan orang lain.
Dalam kita mengembirakan mereka yang kita anggap nyawa dalam setiap denyut nadi kita,tanpa mengira apa pun walau sedikit dan sekecil cuma namun akhirnya kita yang menangis sendiri..
Penat,Sakit dan Susah, tidak kita gambarkan kerana sayang yang terlalu....ingin meminta simpati sedikit cuma untuk mereka mengerti diri ini juga punyai hati nurani yang juga merasakan sakit di sakiti,kecewa di kecewakan dan terluka di lukakan....namun...
tidak mampu untuk melafazkan segala rasa yang tersimpan dan juga tidak kuat untuk gambarkan rasa derita.Hanya tangisan peneman jiwa dan hanya doa kepada yang SATU moga di berikan kekuatan diri dalam melawan kemelut derita rasa.Biar jiwa merana,hati terluka,hidup berteman air mata namun kasih dan sayang pada mereka yang sedarah yang mengalir di setiap tubuh tidak akan hilang hingga hujung nyawa.

Meditasi kasih abadi Mizz Ida~

2 comments:

w.a.n.i.e said...

sabar la kak...
org yg sabar ni hasilnye berganda2 akan dtg.
biar org wat kite...
kite relex dan ceria2kan ati..
walupun sakitnye kite rasa..
PEACE'V"

Mizz Ida said...

tenkiu..peace&luv :)

Post a Comment